ENJOY GREECE

ENJOY GREECE
We Explore, Find, Check & Propose You for the Truth - Enjoy GREECE - Enjoy EUROPE - Enjoy WORLD

Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

Ενέργεια, υγεία, λιανική και βιομηχανία στο στόχαστρο της SAP Hellas το 2018 - Με αύξηση κατά 187% στο cloud, 28% στο λογισμικό και 14% στις υπηρεσίες ολοκληρώθηκε το 2017


Της Λέττας Καλαμαρά

Η ενέργεια, η υγεία, τα καταναλωτικά είδη, το χονδρικό εμπόριο, η βιομηχανία αλλά και τα σούπερ μάρκετ είναι οι αγορές στόχοι για τη SAP Hellas το 2018. Στο πλαίσιο αυτό αιχμή του δόρατος για τη φετινή χρονιά είναι οι λύσεις SAP Hybris, SAP SuccessFactors και SAP Αriba καθώς και SAP Leonardo και S/4 HANA. Το μότο της εταιρείας Intelligent Enterprise: Going From Thinking to Doing – από τη σκέψη στην υλοποίηση- αποτελεί την πεμπτουσία της στρατηγικής κατεύθυνσης της εταιρείας για το 2018.

 

Κάνοντας έναν απολογισμό του 2017 ο κ. Ξηρόκωστας τόνισε πως ήταν μία πολύ καλή χρονιά για την εταιρεία, η 5η συνεχόμενη ανοδική χρονιά, κατά την οποία σημειώθηκε αύξηση στον τομέα του cloud κατά 187%, στον τομέα λογισμικού κατά 28%, στις υπηρεσίες κατά 14%, ενώ παράλληλα πρόσθεσε 44 νέους πελάτες στο χαρτοφυλάκιό της. Μεταξύ των νέων πελατών της περιλαμβάνονται  οι Οικογένεια Στεργίου Α.Ε, Kafea Terra Food & Drinks ΑΕΒΕ, Όμιλος Folli Follie, Dixons South-East Europe – Κωτσόβολος AEBE, Mύλοι Κεπενού ABEE, Τυράς – Ελληνικά Γαλακτοκομεία AE και πρόσφατα εντάχθηκε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης. Όπως τονίζεται η πελατειακή βάση της εταιρείας αποτελείται σχεδόν από μεγάλες αλλά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στόχος της είναι το σύνολο των ελληνικών επιχειρήσεων και πλέον το 80% των πελατών της είναι εταιρείες με κύκλο εργασιών μέχρι 70 εκατ. ευρώ. Διεθνώς οι δαπάνες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό μέχρι το τέλος του 2019 θα αυξηθούν κατά 42%, σύμφωνα με την IDC. Σύμφωνα με την Gartner, μέχρι το 2020, οι οργανισμοί θα δαπανήσουν περισσότερο από το 50% των επενδύσεών τους για ανανέωση ή αντικατάσταση του ERP συστήματός τους σε νέα ψηφιακή δομή.  

 

Σύμφωνα με τον κ. Ξηρόκωστα, η οικονομική κρίση έχει αλλάξει τη γεωγραφία των επιχειρήσεων στην Ελλάδα, με αποτέλεσμα κάποιες γνωστές εταιρείες της προηγούμενης δεκαετίας να μην υπάρχουν πια και στη θέση τους έχουν αναδυθεί ή αναμένεται να αναδυθούν νέα σχήματα. Παράλληλα επεσήμανε ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις δείχνουν πλέον περισσότερο πρόθυμες να επενδύσουν σε τεχνολογία προκειμένου να είναι καλύτερα προετοιμασμένες και πιο ανταγωνιστικές, γεγονός που ενισχύει κάπως το δείκτη αισιοδοξίας για το 2018.